Leaving footprints behind

Sista riktiga dagen i skolan idag, imorgon blir det bara avslutning och sen så slutar vi redan vid 11 typ. Har idag i alla fall avklarat de sista sakerna i skolan så nu har jag officiellt fått jullov, känns dock inte som lov för det känns som att hela denna terminen har varit ett låååångt lov. När skolan var slut var det en julkonsert på skolan, vi kollade på halva men åkte sedan till Diversia och Starbucks istället. :)
När jag kom hem satt jag och pratade en lång stund med min värdfamilj, var sista gången jag åt hemma idag eftersom vi ska äta ute i Madrid imon, så jag kände att jag ville vara lite extra social! Min värdmamma sa till mig att hon trodde att jag aldrig skulle kunna stänga min resväska som då fortfarande låg öppen på golvet, fylld med kläder. Hon hade rätt, jag försökte, jag satt på den och försökte trycka ihop den men det gick inte, så jag ringde mina föräldrar och de sa att jag kunde fylla golfbagen med kläder också. Så nu har jag gjort det! Alla kläder och skor är nu nedpackade och både resväskan och golfbagen är fullproppade. Får nu bara hålla tummarna på att de inte väger golfbagen för den får bara väga 15 kg och nu tror jag snarare att den väger 115 kg... kanske inte, men fett mycket mer än 15 kg i alla fall!
Allra sista dagen i Madrid imorgon alltså, räknar inte torsdagen eftersom vi då kommer befinna oss på flygplatsen hela dagen. Fett sorgligt och fett obegripligt! Fattar inte att tiden har gått så fort. Har sett fram emot denna hösten hur länge som helst och nu är allt helt plötsligt över, buhhuuu!

Ristade även in våra namn i ett träd vid busshållsplatsen vid skolan så nu kommer vi för evigt finnas kvar i Madrid

FannyEmmaClaraLinnea

Var även en sväng på Eroski innan, älska Eroski, där finns allt liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0