Lucia

Har varit i skolan hela dagen i dag, lång dag som alltid på tisdagar. Har väl inte hänt något överdrivet kul jag kan berätta om idag i skolan, har mest bara flutit på som vanligt. Jo, i och för sig gick småbarnen på skolan Luciatåg i morse, det är ju Lucia idag även fast det inte riktigt känns som det. Jättesöta var dem i alla fall och även väldigt internationella, de sjöng liksom på både svenska, spanska och engelska.
Efter skolan åkte jag i alla fall hem en sväng och sedan gick jag, Linnea och Clara och åt glass och sen har jag väl egentligen inte hunnit med så mycket mer.
Har också fått mitt schema som jag ska ha under vårterminen hemma i Sverige. Känns väldigt deppigt för det betyder att jag snart kommer tvingas byta ut Colegio Escandinavo mot Sannarpsgymnasiet och Madrid mot Halmstad...

Det enda positiva med schemat är väl att jag bara har en lektion på tisdagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0