Plenilunio

Har alltså då idag varit på bland annat Primark som låg i ett köpcentrum som hette Plenilunio. Det var lite svårt att hitta dit kan jag tala om eftersom Linnea med kollen inte hängde med. Så istället stod jag, Emma och Clara på busstationen i Madrid helt losta och frågade jag vet inte hur många busschaufförer vilken buss vi skulle ta. Dock var detta lite svårt med tanke på att vi inte visste vad köpcentrumet hette, Plenilunio är ju ett hyfsat jobbigt namn att lägga på minnet liksom och sedan var det inte heller någon av oss som hade en tanke på att kolla upp detta innan vi åkte, smarta tjejer! Men vi kom fram tillslut, kollade lite i affärerna, insåg att vi redan har spanat in hela utbudet i de flesta affärerna tidigare så det blev inte någon överdrivet bra shoppingrunda. Men vi underhöll oss med andra saker istället, vi åt kebab, Hägen-Daz glass och lät små fiskar äta på våra fötter. Den sistnämnda saken var Emmas idé. De hade nämligen ett ställe inne i varuhuset där man satte ner fötterna i en vattenbalja med massa fiskar i som åt upp den döda huden på fötterna, fett skumt och fett läskigt i början men sen var det rätt skönt faktiskt, typ som massage. ;)
Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, först var det planerat att vi skulle gå ut men den planen sket sig så sen tänkte jag att Emma och Clara kunde komma hit och kolla på film istället men det fick dem inte för min värdmamma så nu har vi väl kvar Gran Manzana häng som sista förslag, får se om det blir nåt. Dock så dog min mobil precis nu när jag pratade med Clara och hon har min laddare hemma hos henne plus att hennes data är sönder så nu får jag inte tag på henne och därför får Emma som kanske inte ens ska med prata med Clara i telefonen och säga vad Clara säger till mig på Facebook, krångel på hög nivå!
Nu är det bestämt! Det blir Gran Manzana, pallrar mig dit nu då! :)

Här har vi mina fötter som blir ätna på av fiskarna, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0