Toledo

Idag har vi varit i Toledo hela dagen med skolan. Toledo ligger typ lite mer än en timme från Madrid så vi åkte buss dit och sen när vi var där gick vi och kollade lite på ett museum och en kyrka. Det var väl inte det roligaste jag har gjort i mitt liv men sen fick vi i alla fall lite egen tid då vi gick och käkade lite. Åt även, min nyfunna kärlek, churros, vi hade ju en liten dålig start men har nu funnit varandra igen! Sedan köpte vi även lite marsipan, Toledo är nämligen känt för det men även känt för sina svärd så det fanns asmånga svärdbutiker. Kan ju säga att jag inte hade velat möta någon med de svärden i en mörk gränd. Det var väldigt fint i Toledo i alla fall och har varit en bra dag! :)
Nu ska jag bege mig mot gymmet och imon blir det Rihanna konsert, wohoooo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0