10 december

Idag har det blivit lite plugg, har en redovisning kvar som jag måste bli klar med i helgen. Har även varit på gymmet lite, kände liksom att jag behövde pausa i pluggandet. Tränade lite, badade lite och åt lite där. Gymmets baguetter med tortilla de patatas på, mmmmmmh, så himla goda!
Nu har jag precis pratat med mina padres lite. Mina två småkusiner var där också för mamma och pappa ska vara barnvakt åt dem ikväll, så himla söta de är!
Ikväll är det El Classico här i Madrid så först ska vi nog titta lite på det på något ställe i Madrid där de har TV och sedan ska vi gå ut. Ska även sova hos Emmita i natt! :)
Förresten så är det mindre än en vecka kvar tills vi ska på Rihannas konsert här i Madrid, på torsdag är det och då har vi tagit ledigt från skolan och allt så då blir det att åka dit tidigt och köa. Kommer bli fett grymt och håller alla tummar på att hon inte ställer in denna konserten också, men det är ju Madrid liksom, vem skulle inte vilja spela i Madrid? Malmö kan jag förstå, men Madrid, inte en chans... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0