Hemma

Då var man hemma igen efter fyra underbara månader i Madrid! Välkomnades på tågstationen av mamma och pappa samt en massa regn, välkommen till Sverige typ... Än så länge har det varit helt okej här hemma, har ju dock inte ens varit hemma i 24 timmar än så jag har väl inte riktigt hunnit fatta att jag är hemma men det var kul att träffa la familia och så. Kommer väl ha ganska mycket att sysselsätta mig med under det närmsta dagarna då det är jul och nyår osv. men sen kommer allt antagligen bli rätt trist så då ska jag börja göra ett FETT fotoalbum med en massa minnen från denna grymma resan! Känns i och för sig lite tomt nu när detta som man sätt fram emot så länge är över och sedan saknar jag så klart redan Madrid. Var inne i i stan i Halmstad innan och man kan ju säga att det är liiiiite skillnad! Har i alla fall träffat Bella idag för första gången på fyra månader vilket var jättekul, har saknat henne mucho!
Kan avsluta med att återigen säga att detta har varit det bästa jag har gjort och att eftersom denna resa nu är slut blir detta också mitt sista inlägg! Adios! :)

En bild på värdfamiljen från innan jag åkte, Emilio var dock någon annanstans då så han kom inte med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0