20 september

Idag har jag varit i skolan till kl. 5, låång dag med många lektioner kan jag tala om. Fick också lite läxor och sånt smått och gott och duktig som man är åkte man och satte sig på Starbucks i Diversia med Emma och Clara direkt efter skolan och pluggade. Vi hann även trycka i oss lite (mycket) fika innan vi åkte hem igen, mums mums. :)
När jag kom hem käkade jag kvällsmat och sedan har jag spenderat den resterande delen av kvällen med att slå in min och Emmas spanska böcker i plats, inte helt lätt kan jag tala om! Jag fick göra om min hela TRE gånger för de två första gångerna gick det inte ens att stänga boken, tur att jag köpte mycket plats i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0