Friidrottsdag

Jajamen idag har det varit friidrott för hela slanten. Åkte med buss från skolan till friidrottsanläggningen vid 11 och sen var vi där hela dagen och hoppade höjdhopp, längdhopp, stötte kula osv. Har alltid ogillat friidrott men idag var det roligt faktiskt, kanske beror på att det var så länge sen jag gjorde det sist.
Eftersom friidrottsanläggningen låg cirka en kilometer ifrån Ikea kunde vi ju inte motstå att åka dit när vi hade slutat. Vi kollade runt lite, testade sängar och bara kände doften av Sverige. Sedan så åt vi ju självklart lite svensk mat och inhandlade svenskt godis. Jag åt pannkakor och guuuud vad gott det var!! Det är min absoluta favoritmat genom tiderna och nu har jag inte ätit det på snart en månad så jag kände att det var välbehövligt. ;) Nu har jag i alla fall stillat min hemlängtan (även fast jag inte direkt hade nån hemlängtan innan) och kan fortsätta njuta av Madrid!
Sen i natt var det planerat att jag skulle sova hos Emma igen men nu har hon fått migrän, stackarn, så vi får se hur det blir. Btw så lagade jag och Emma en asgod pasta carbonara igår till kvällsmat, så jäkla najs var det att få bestämma helt själv vad man skulle äta. Sen självklart blev det lite fro-yo's (frozen yoghurts) till efterrätt. ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

nej har hon fått migrän.... :( var det marabou-daim tro?

2011-09-28 @ 19:17:25
URL: http://linneabrink.blogg.se/
Postat av: emma arvidsson

HHAHAHAHAHAH älska toffelbilden!!!!!

2011-09-28 @ 20:56:04
URL: http://arvidssonemma.blogg.se/
Postat av: emma arvidsson

och btw, vrf är jag så mongo på alla bilder? :( haha

2011-09-29 @ 08:52:13
URL: http://arvidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0