He estado en Madrid

Kort dag i skolan idag, bara tre lektioner och sedan var skoldagen slut, trevligt trevligt! Åkte efter skolan in till Madrid där vi först åt på ett ställe som heter Montaditos och bara för att det är onsdag idag kostade all mat/dricka där 1 Euro (det gör det varje onsdag.) Dock var det ju med tanke på det billiga priset liiiite fler personer än vi som tänkte äta där så vi fick stå och vänta på ett bord ganska länge men det var värt väntan för de små mackorna som vi beställde var verkligen jättegoda. Ett ställe jag kan rekommendera om ni har vägarna förbi Madrid. ;)
Sedan shoppade vi lite, eller inte jag, men Emma och Clara gjorde och efter det gick vi och åt (igen) på Llaollao, ni vet det yoghurtstället som jag berättade om för nån vecka sen. Kan ju också inflika att vi även idag besökte den svenska godisaffären och inhandlade lite blandat svenskt godis. Det var riktigt gott kan jag tala om, vet inte om jag någonsin har tyckt om lösgodis så mycket som idag. Till kvällsmat fick jag sedan bönsoppa, goooooottttt........ eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0