Nu är det nära

När folk frågar mig när det är jag ska åka så blir svaret inte längre om två månader, om en månad, på söndagen om två veckor, inte nu på söndag utan nästa söndag, om en vecka, utan nu är svaret på söndag, nu på söndag, dagen efter imorgon, ja ni fattar, det är riktigt nära nu!
Jag fattar inte att jag snart kommer befinna mig i ett annat hus och i ett annat land med människor som pratar ett främmande språk, jag fattar inte att jag flyttar till Madrid inom de närmsta 48 timmarna. Det känns så konstigt för plötsligt är resan som alltid har varit så långt borta nu så nära och blir snart verklighet. Är inte så nervös än men jag antar att det kommer, om det inte kommer när vi hoppar på planet kan jag ju garantera att det kommer innan första mötet med värdfamiljen, det är ju ändå hos dem jag ska spendera en stor del av mina fyra månader så man vill ju gärna göra ett bra första intryck. ;)

Mina fina Madrid-tjejor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0