Nu drar jag

Idag har jag spenderat min sista dag i Sverige på tre och en halv månader. Framförallt så har jag packat och fixat klart de sista grejorna men mormor, farmor och co. har även varit här och ätit tårta, gott gott :) Kan ju också ta och nämna att min kära resväska väger 30 kg trots att den bara fick väga 23 kg, ajdå...
I morgon åker vi i alla fall halv fem hemifrån till Helsingborg där jag möter upp mina resekamrater och tar sedan tåget till Köpenhamn. Det känns så sjuuuukt konstigt att jag åker till Madrid i morgon men det ska verkligen bli riktigt roligt! :D Mindre roligt är att jag i morgon måste säga hejdå till min undebara familj som jag inte kommer träffa förrän i oktober då de kommer till Madrid.
Nu ska jag gå o lägga mig, vi hörs från Madrid nästa gång :)

Mamma och jag igår när vi hade spakväll i bubbelpoolen

God tårta kan jag lova er

Lite bilder från dagen på toda la familia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det ser ut!! Hoppas nu att resan går bra och att familjen är snäll ;) Kran

2011-09-04 @ 16:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0