Packar för fullt

Jajamen här packas det, börjar nog faktiskt att bli klar snart tror jag. Jag och mamma har hållit på hela morgonen med packningen och det såg rätt mörkt ut ett tag, trodde inte att det ens skulle gå att stänga väskan. Men jodå det gick, däremot finns det inte något som helst utrymme för fler kläder/skor så när la familia kommer i oktober får de ta med sig lite av mina kläder hem igen för vid det lagret lär jag nog ha shoppat lite (mycket) grejor ;)
Väskan går ju som sagt var att stänga så det är ju positivt men jag kommer antagligen få betala för övervikt, men det får man ju ta, ska ju ändå vara borta i fyra månader! Och sen säger mamma att hon tror att det här med packningen ligger i släkten för vi lyckas alltid få med oss liiiite för mycket saker. ;)

Här har vi den fullpackade väskan och golfbagen som givetvis också får följa med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0