To much sun?

Var ju som jag skrev i förra inlägget och solade på gymmet tidigare idag och jag kan ju nu konstatera att jag har bränt mig lite. Det konstiga var att det såg inte ut som att jag hade bränt mig när vi var på gymmet men sen när jag kom hem och kollade mig i spegeln var jag ju fasen knallröd! Till och med min värdmamma tyckte att jag såg lite roja ut. ;) Självklart solade jag ju som vanligt bara framsidan så nu är jag röd på framsidan av kroppen och vit på baksidan, snyggt! Aja det är skönt med lite sol i alla fall, antar att ni inte får så mycket av det i Sverige eller? ;)

Har även fått en snygg liten vit ring på halsen

Kommentarer
Postat av: tjejsomocksågårkonstigavitafläckarpåsommaren...

hhaha schnyggt!!:D

2011-09-19 @ 00:07:59
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0