Life is good

Jaha då var det fredag igen, woho. :) Dagarna går så jäkla snabbt här, kan inte fatta att jag har varit här i nästan tre veckor nu, fast samtidigt känns det som att man alltid har bott här för nu har man kommit in i rutinerna och vardagen osv. Tycker i alla fall om det väääääldigt mycket här. :D
Fredag idag som sagt var vilket betyder att det var en kort dag i skolan. Kom hem för en stund sedan tillsammans med lite plugg så tänkte försöka sätta mig och plugga lite nu så att man blir av med allt så fort som möjligt.
Annars så är det för övrigt tydligen höst här i Spanien sedan 11.05 idag. De har en speciell dag och klockslag då det slår över från sommar till höst vilket var idag, liiite konstigt kan jag tycka.
I natt ska jag i alla fall sova över hos Emma tillsammans med Clara och Linnea för hennes värdmamma åker på en tio dagars semester idag och lämnar Emma helt ensam. Ska även hålla min kära vän sällskap på tisdag och onsdag nästan vecka då jag också ska sova där.
Ikväll bär det in mot Madrid och förhoppningsvis ska vi gå på Kapital, en av Madrids största klubbar. :)

Helt okej höstväder tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Linneus

ååååh ha så kul på KAPITAL!!:D glöm inte ta med Ankan och filma, jag och Clara har redan diskuterat detta så det är bara att köra på och så vill jag få detta dokumenterat jao:) haha...

2011-09-24 @ 01:07:02
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0