25 september

Gårdagen spenderades som sagt var på bio med Linnea. Filmen var dubbad till spanska (som alla filmer och tv-program är här) så vi fattade ju inte allt de sa men vi förstod ändå mer än vad vi trodde vi skulle göra, dock hängde man ju inte riktigt med på alla skämt, så när resten av biosalongen skrattade satt vi som två frågetecken, men man fattade ju helheten ändå. Sedan var vi ju lite trötta också efter den föregående kvällen vilket resulterade till att Linnea tog en liten powernap ett par minuter under filmen, kan behövas ibland. ;)
Idag har jag sovit länge vilket var väldigt välbehövligt och sedan åkte jag en liten sväng till golfbanan och tränade. Det var riktigt roligt, blir ju inte av att man tränar lika mycket här som hemma för det är liiite krångligare och tar liiite längre tid att ta sig till banan här än hemma. Sedan verkar golf i Madrid också bara vara en sport för överklassen vilket leder till att alla banor är privata och då får inte jag spela på dem. Aja jag får nöja mig med att träna lite på korthålsbanan tills vidare, kul det med ju. :)
Igår fyllde också min fina mamma år, hoppas du hade en bra födelsedag. Saknar dig!

Tycker att filmen var dubbad riktigt bra, såg nästan ut som att de snackade spanska på riktigt

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag hade en bra födelsedag, alla var här vara bara en jag saknade, dig såklart! Men det är ju inte så dumt att fylla 26 år........Tack ännu en gång för de fina blommorna de är jättefina och luktar gott. Pussar & Kramar från din unga mamma

2011-09-25 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0