Summer is back

Tog för ett litet tag sedan en liten promenad till gymmet för att köpa lite lunch (de har faktiskt väldigt goda mackor där) eftersom värdfamiljen inte var hemma. Det var riktigt varmt ute igen nu, måste minst varit 20 grader och jag hade nog faktiskt kunnat ha shorts! Kan det möjligtvis vara så att sommaren är påväg tillbaka till Madrid igen efter några veckor av regn och rusk? Kan ju alltid hoppas! :) Min värdfamilj var och plockade svamp i bergen imorse också men de hittade nästan inga och min värdmamma sa att det var för att det har regnat ovanligt lite denna hösten och sen sa hon att det aldrig brukar vara såhär varmt i november, kan ju därför konstatera att jag sååå valde rätt år att åka hit.
Igår var jag som sagt var hos Clara i hennes lilla lägenhet med Emma och Linnea där vi åt lite egenlagad mat och fixade iordning oss för att sedan dansa loss lite på Kapital.
Nu har jag precis pratat lite med mamma och strax ska jag dra mig tillbaka till skolböckernas värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0