26 november

Igår kväll var jag och Clara i Madrid och hängde lite på Llallao. Åkte hem vid typ 12 för att sedan idag ta renfen kl. 11 till Madrid igen för lite shopping. Hittade en bland annat en klänning som jag antagligen ska ha på mig ikväll när vi ska in till Madrid och antagligen Kapital för att fira Linnea som fyller år imon. Kommer bli fett kul! :) Åt även churros idag för första gången och jag kan säga att jag hade vääldigt höga förväntningar på detta, hur fel kan det bli liksom med typ våfflor doppade i choklad? Jo, lite fel faktiskt, tyckte nämligen inte speciellt mycket om det.
Nu ska jag göra mig iordning inför kvällen! :)

Käkade lite lunch i det najsiga vädret

Julgranen med strålande sol i bakgrunden, får inte direkt nån julfeeling

Churros

Sol

Mucha gente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0