El último día

Sista dagen i Madrid idag! Var på skolan i morse och sa hejdå till alla lärare och elever. Det kändes jättekonstigt när vi gick från skolan för dit har man liksom gått nästan varje dag nu i fyra månader och idag var kanske sista gången man var där. Det fälldes en del tårar även i morse och det lär väl kanske bli fler ikväll för det är den absolut sista gången vi kommer vara inne i Madrid, blir ledsen bara jag tänker på det!
Dagen fortsatte i alla fall och efter skolavslutningen åkte vi till Montaditos med några från klassen och sedan åkte vi in en sväng till Madrid där vi gick runt lite, åt bland annat Llaollao för antagligen sista gången. Dock kändes det inte som det, det kändes som en helt vanligt dag inne i Madrid och inte alls som att vi ska åka hem i morgon, har nog fortfarande inte riktigt fattat det!
Har sedan jag kom hem från Madrid fortsatt packa så nu är stora delar av packningen klar, vill dock inte ens veta vad väskorna väger, jag säger bara ett ord: övervikt! Ska i alla fall bege mig mot Clara snart med ett par jeans och en jacka för hon har, till skillnad från mig, lite plats över i sin resväska.
Har även gett min värdmamma en liten avskedspresent som hon blev jätteglad för. Imon innan jag åker till flygplatsen blir det också att säga hejdå till min värdfamilj, kommer faktiskt sakna dem mycket!
Nu ska jag åka in till Madrid för en allra sista gång och äta kvällsmat med fina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0