Det finns något som kallas dammsugare

Eftersom det nu är helg var det dags att städa lite igen, satt i sängen och kollade lite på datan då min värdmamma kommer och är helt bekymrad över att jag inte har börjat städa rummet ännu. Klockan var då typ halv ett och tydligen måste jag städa rummet och öppna fönsterna innan kl. 1. Dock förstod jag inte riktigt varför men det var något med att det skulle bli varmt i lägenheten, hur det hänger ihop har jag ingen aning om men bara det blir varmare här inne så är jag nöjd för just nu är det svinakallt. Sopade i alla fall mitt rum som vanligt med en sopborste och torkade fönsterna med en vanlig torr handduk, ni kan ju förstå hur rent mitt rum är nu. Herregud har de inte hört om dammsugare och fönsterskrapa här eller?
Nu sitter i alla fall jag och Clara och planerar våran Barcelona resa via Facebook som vi ska göra i december när vi har långledigt. Alexander och Sebbe ska åka dit med Alexanders värdfamilj så då passar jag och chicasen på att hänga med liksom. ;) Det kommer bli sååå bra! :)

Clara checkade in hotell och hittade detta, helt okeej!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Dammsugaren o fönsterskrapan finns till dig när du kommer hem! Haha kram kram

2011-11-06 @ 14:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0