Fanny tvättar

När man kommer ut ur duschen och ska ta fram ett par nya trosor och strumpor och inser att det inte finns ett endaste par kvar, då är man så illa tvungen att tvätta lite på egen hand (om man då inte vill gå runt i ett par redan använda trosor och strumpor det vill säga.)
För er som regelbundet läser min blogg vet ju att det inte blev så bra förra gången Fanny tvättade, drar kortversionen för er som inte gör det: ploppen i handfatet fastnade och värdfamiljen var nästan tvungna att ringa en reparatör = inte så kul. Eftersom min värdmamma efter den lilla incidenten noggrant förklarade att jag inte fick trycka ner ploppen i handfatet någon mer gång fick jag ta mig en liten funderare nu när underkläders bristen uppstod. Smart som man är kom man på att man kan lägga en handduk i handfatet istället, vilket gör att (nästan) allt vattnet stannar i handfatet och man kan smidigt lägga ner lite tvättmedel och tvätta rent kläderna. Vet dock inte hur rena kläderna blir om man jämför med att tvätta i en tvättmaskin men det är bättre än inget i alla fall.
Så nu anser jag alltså mig själv ganska skillad inom tvättningsomrädet så om ni vill ha lite tips från coachen finns jag tillgänglig för frågor.
Detta var allt från Fanny tvättar för den här gången (och antagligen för all framtid.) På återseende (eller inte.)

Min kära mamma skickade med mig liiiiite tvättmedel när jag åkte hit vilket är bra att ha i nödsituationer som denna

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahah fanny du är ju för söt!! Så bra, du kan gärna tvätta mina kläder också... min mamma skickade med TVÅ tvättpåsar, haha. jag säger till när jag behöver flera! ;)

2011-11-12 @ 12:36:15
URL: http://linneabrink.blogg.se/
Postat av: Linnea numero 2

hahaha, klockren rubrik:):):)

2011-11-13 @ 12:36:53
URL: http://neahenglund.blogg.se/
Postat av: lisa

vad hade du på dig tills dess att du hade tvättat dina trosor undrar jag? hihihihihihi

2011-11-13 @ 21:56:36
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0