God jul, eller?

Sitter här efter en lång dag i skolan, följt av en lång eftermiddag bestående av plugg. Lite lagom kul sådär men vad ska man göra liksom? Har samhällsprov imon och Spanska kulturhistoria prov på fredag så det är bara att stå ut. Har i alla fall grymma planer inför helgen så som att åka till Casa de campo som är ett nöjesfält dit vi egentligen skulle ha åkt denna helgen, kolla på Breaking Dawn på bio, äta på restaurang och dansa loss på Pacha. Har något att se fram emot i alla fall. :)
Lite halvkul väder idag också, min värdmamma kom in på mitt rum innan och sa att det regnade muchisimo och ja, det gjorde det kan jag tala om. Skulle nämligen springa iväg lite snabbt till Gran Manzana för att köpa brända mandlar som Emma tydligen hade hittat på Eroski och på de två minuterna det tog att komma dit hann jag bli liite blöt, jag måste nog köpa ett paraply om det ska fortsätta regna såhär. Sedan som pricken över i:et köpte jag ju självklart fel mandlar också, great!
Förresten så har de också börjat julpynta inne på Gran Manzana, möttes nämligen av en stor jäkla snögubbe när jag var påväg ner för rulltrappan innan. Lite deppig blir man ju när man ser allt detta julpynt för ju närmare julen vi kommer desto närmare är det till vi ska åka hem, buhu, no quiero! Tycker dock att det var liiiite överdrivet tidigt att börja julpynta redan, det är ju fasen inte ens december än!

Och här har vi ju han, snögubben himself, tillsammans med granen och stolen(?)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ju stolen tomten ska sitta i ju!!!

2011-11-14 @ 22:24:52
URL: http://linneabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0