Hemma igen

Imorse åkte min familj hem till Sverige igen så jag hängde med till flygplatsen för att säga hejdå. Träffade Alexander där också så när familjen hade checkat in tog vi metron tillbaka till Alcobendas. Klockan var då kanske runt 11 och värdfamiljen skulle komma hem från Alicante vid fem tiden typ vilket betydde att jag inte skulle kunna komma in i lägenheten förrän de kom hem med tanke på att de tydligen låser något extralås med någon speciell nyckel, som jag inte har tillgång, till när de är på semester. Men som tur var hängde Soina inte med till Alicante och jag kom in i lägenheten och allt löste sig fint, thank god för det, hade liksom tre feta väskor att släpa på också så jag ville bara hem och dumpa dem i mitt rum.
Under familjens lilla vistelse här blev det en del shopping också vilket betyder att jag i princip bara ersatte de gamla sommarkläderna som mamma och pappa tog med sig hem igen med nya höstkläder. Insåg när jag höll på och packa upp alla kläder för att hänga in dem i garderoben att jag aldrig kommer få med alla saker hem till Sverige i jul, men men det tar vi då...
Förresten så hade mina padres också med sig biljetter till Rihannas konsert här i Madrid i december som vi har beställt, wohoo kommer bli askul! :) Hörde dock att konserten i Malmö blev inställd så vi får hoppas på bättre tur i Madrid. ;)
Nu sitter jag här och pluggar lite och funderar på om jag ska gå och träna... hmmm... svårt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0