Idrottsdag

Idag var det ytterligare en idrottsdag med skolan vilket innebar att vi inte hade några lektioner utan åkte istället iväg och spelade rugby, badminton och simmade på ett ställe. Lite småkul sådär! Ledarna som höll i det snackade bara spanska så då fick man träna lite på spanskan också, alltid bra. När vi var klara kunde man ju bara inte få nog av att träna (eller?) så vi åkte till gymmet och tränade lite mer.
Nu sitter jag här och plugga lite och ska snart bege mig till Clara för lite kvällsmys, hon är nämligen ensam hemma så vi ska laga mat och lite så. :)

En liten bild på Emma som är instängd bakom nåt galler i omklädningsrummet, söt tjej!

Kommentarer
Postat av: naliie

Jag har min första frågestund på bloggen!

så det vore jättekul om du ville ställa någon fråga!



Sorry om du inte vill ha sånna här kommentarer! :)

2011-11-10 @ 20:48:54
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0