Lite smått panik sådär

Idag är det den 25 november vilket betyder att det är mindre än en månad kvar tills vi åker hem till lilla Halmstad igen. Därför har man börjat få lite panik över allt man har kvar att göra här i Madrid på denna korta tiden, vi har till och med skrivit en lista på en del av sakerna vi måste göra innan vi åker hem, så att vi inte glömmer något liksom. På grund av detta blir det ingen Barcelona-resa, jag kände att jag hellre vill spendera denna korta tiden vi har kvar i Madrid istället!
Om drygt en månad bär det alltså hemåt, och visst ska det bli lite skönt att komma hem, träffa familjen och kompisarna, vara i sitt eget hus, kolla på svensk TV och äta precis den mat man vill, men samtidigt har vi det så himla bra här så jag tänker inte sitta och spendera de sista veckorna med att längta efter svensk mat osv, utan ska verkligen ta vara på den sista tiden. Detta är också den sista gången jag tänker nämna hur många dagar vi har kvar här, tror liksom att man bara får mer panik över hur kort tid det är kvar om man håller på att räkna ner dagarna till hemresan.
Drygt en månad kvar alltså och ojojoj vad mycket roligt jag kommer hinna med på denna tiden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0