Madrid rules

Pratade precis med mina föräldrar som sitter hemma i Sverige och fryser medan jag sitter här och njuter av att värmen har kommit tillbaka till Madrid. Tydligen är det mörkt och grått i Sverige dygnet runt så de sa till mig att jag skulle njuta medan jag kan! Har alltså varit riktigt fint väder även idag och enligt pappa ska det fortsätta såhär ända tills onsdag, happiness på hög nivå! :) Jag och Clara funderade även på att kanske ta på oss shorts imon då vi antagligen ska in till Madrid, bara för att liksom. ;)
Annars så har det inte hänt så överdrivet mycket idag förutom skola. Var och tränade med Clarita lite innan och ikväll ska vi antagligen in till Madrid för ännu obestämd aktivitet!

Bara för att jag älskaaar att visa er vilken gyyym linje jag har valt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0