Pluggeliplugg

Ja, det är det den här veckan mest kommer bestå av, plugg alltså... Har spanska presentation imon, historiaprov på torsdag och engelska tal och samhällsinlämning på fredag, busy life! Har i alla fall precis i princip slutfört mitt engelska tal om Tiger Woods så då kan man bocka av en sak från listan.
Har inget speciellt kul att blogga om eftersom jag inte har gjort så mycket annat än varit i skolan och pluggat, gjorde i och för sig ett litet snabbesök på Gran Manzana och inhandlade lite saker som skulle hjälpa mig genom pluggandet (brända mandlar och kex, mums!)
Ser fram emot helgen då det blir tre rundor golf och emot nästa vecka då vi har ett litet mini-lov så det är bara att plugga röven av sig nu, bokstavligt talat (internskämt), så att man kan njuta av Madrid ordentligt sen! :)
Nu sitter jag och lyssnar lite på spansk musik från Emmas Madrid-lista på spotify, fett najs!

Det är alltså bland annat dessa låtarna vi dansar till på helgerna, notera att den sista videon är inspelad i Madrid (tror jag), de sjunger i alla fall om Madrid: con sus amigas en una calle de Madrid

Kommentarer
Postat av: emmziiiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAHAHAHAHA bilden av fanny som bokstavligt talat pluggar röven av sig...

2011-11-30 @ 20:20:04
URL: http://arvidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0