Alcobendas

Igår visade jag runt familjen i Alcobendas och Moraleja. Vi hann med mycket, checkade lägenheten, skolan, Gran Manzana, Diversia, gymmet och slutligen Factory. Hann även med att transportera oss på de tre vanligaste sätten som finns här i Madrid förutom att gå då, det vill säga metro, renfe och buss.
Märkte också att fönstrena till lägenheten var öppna vilket var konstigt med tanke på att värdfamiljen ska befinna sig i Alicante nu, tror ju knappast de har åkt dit utan att stänga fönsterna. Testade i alla fall att ringa på men det var ingen som öppnade så jag vet inte riktigt var de är nu men det lär jag väl märka på onsdag när jag åker tillbaka till lägenheten igen.
Var fett trött när vi kom hem till hotellet så då blev det bara lite lätt kvällsmat på någon uteservering inne i Madrid. :)

Jag vid ingången till lägenheterna

Pappa och Rasmus i Alcobendas

De fyra tornen i Madrid som man ser från Moraleja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0