22 november

Denna dagen har spenderats i skolan från 10 till halv 5. Har avklarat ett spanska prov som kändes helt okej och sedan fått väääldigt goda nyheter på Spanien kunskapen, min grupp ska nämligen redovisa allra sist vilket är den 20 december, alltså om typ en månad! Kändes fett skönt för innan idag hade jag liksom ställt in mig på att göra klart arbetet denna veckan men nu kan ta det väldigt lugnt med det. Har dock lite annat pluggeliplugg som jag får ta tag i istället...
Efter skolan gick jag, Clara och Claudia till Eroski för att inhandla lite brända mandlar, Milka och annat gott. Claudia ville nämligen ha lite sällskap för att inhandla detta så vem frågar man då om inte Clara och Fanny som alltid är villiga att ta en liten sväng inom Eroski. ;) För att sedan fira våra lyckade inköp, som Claudia uttryckte sig, åkte vi upp till första våningen på Gran Manzana och åt pannkakor, goooottt!
Fick också våra skolfoton idag som vi tog för ett tag sedan, dessa kommer lätt få en plats i mitt Madrid-album som jag ska pyssla ihop när jag kommer hem!

Ett av skolfotona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0