Miércoles

Haft en kort dag i skolan idag och hade sedan lite Montaditos-mys på Gran Manzana med chicasen, är ju liksom onsdag så allt kostar en euro. Man måste ju bara älska los miércoles! :)
Pratade med Bella igår i tre timmar vilket gjorde att jag kom i säng ganska sent så idag har jag tänkt gå och lägga mig typ nu, nej men snart. Men det var roligt att prata med henne i alla fall, har ju ganska mycket att prata om när man inte har sett varandra på typ tre månader.
För övrigt så har jag idag pluggat lite och tränat lite. Sedan till kvällsmat fick jag grönsakspurén, välkommen tillbaka skulle jag vilja säga till den, long time no see liksom. Det skumma är att jag och Linnea pratade om just grönsakspurén (brist på samtalsämnen?) påvägen hem från gymmet innan och om hur lång tid sen det var någon av oss fick den. Vi började fundera på att de kanske bara gör en fet gryta med grönsakspuré en gång om året som då ska räcka ett tag och att den nu hade tagit slut meeen nejnejnej så var det ju inte för den stod så fint serverad på matbordet nu ikväll. Fanny le gusta!

En lite skojsig bild från en utav fotoautomaterna på Parque de atracciones som numera pryder Alexanders skåp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0