Livet leker

Idag har vi ju då alltså varit och ätit lussebullar med mera på ett hotell i Madrid, hittade till och med dit på en gång! På detta hotellet var det alltså adventsfirande för alla skandinaver i Madrid så de sålde, förutom lussebullar då, svenskt godis, ostbågar, smör, knäckebröd och massa andra saker. Det var vääldigt gott i alla fall! :) Vi hängde där ett tag och åkte sedan hem då jag satte på en film och ignorerade allt plugg jag har till nästa vecka, känner att jag tar det lite mañana mañana!
Pratade också med mina föräldrar nyss hemma i Sverige och tydligen är det full storm i Halmstad, vilket knappast ändå hade gått att missa med tanke på att 95% av alla statusuppdateringar på Facebook de senaste timmarna har handlat om just stormen. Men det är rätt najs ändå att läsa om hur alla stänger in sig i sina hus medan strömmen går samtidigt som vi i Madrid har kunnat gå i t-shirt hela dagen, kan dock erkänna att jag inte gjorde det men mina compañeros Clara och Alexander gjorde det. Träd har tydligen också vält så mamma och pappa fick köra småvägarna när de skulle åka hem från farmor (som för övrigt också fyller år idag, grattis till dig!) innan och sedan samtidigt som jag pratade med mina dem blåste våra utemöbler iväg så pappa fick springa och jaga dem, herregud, hur ska man någonsin klara av att åka hem till Sverige igen?


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Njut så länge du kan!

Kraaam

2011-11-28 @ 10:26:36
Postat av: Linnea 2

åååh mys! ser ut precis som marknaden vi var på i Svenska kyrkan!:D notera dock - vi kan få tag i svenskt när vi vill, har ju affären totally swedish här liksom!;)

2011-11-30 @ 20:20:58
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0