3 oktober

Då var det måndag igen efter en lång helg, känns ju sådär lite lagom kul. Försov mig i morse med, råkade sätta klockan på 7.50 istället för 6.50. Märkte dock inget förrän min värdmamma kom in i köket, vanligtvis är det bara jag som är vaken då jag stiger upp så jag undrade vad hon gjorde uppe redan. Men jag kom bara en kvart för sent så det var lugnt ändå.
Sedan var jag i skolan till fem och påvägen hem stannade jag, Clara och Linnea på Gran Manzana och inhandlade lite nödvändigheter och sen hängde vi  lite på McDonald's och åt McFlurrys. :)
Nu sitter jag och pluggar in hela den spanska kartan, ska ha prov på alla comunidades, provinser, huvudstäder, floder och berg imon, wooho....not!

McFlurry med M&M's och kolasås...mmmmm

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha smaka McFlurry Cookies! så jävlafuckingnice!!:D

2011-10-03 @ 22:37:23
URL: http://neahenglund.blogg.se/
Postat av: Ulrika Johansson

Vad härligt ni verkar ha det, jag vill också ha sol o värme!

Många kramar från Ulle o resten av ligan!

2011-10-04 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0