Älska onsdagar

Detta faktum beror på att jag endast har två lektioner på onsdagar! Slutade liksom 10.50 idag vilket betyder att man har i princip hela dagen på sig att hitta på något kul och det är ju inte speciellt svårt när man befinner sig i Madrid. Idag åkte jag till exempel till Starbucks (igen) och åt lunch och sedan pluggade vi i och för sig men det är sånt som också behövs göras ibland!
Nu sitter jag här och äter upp de sista Digestive barsen som jag fick från Sverige och har precis sett klart på ett avsnitt av Desperate Housewives. :)
Strax ska jag dra mig mot gymmet, antingen går jag på hip-hop men Emma och Clara eller så tränar jag själv på gymmet, har inte riktigt bestämt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0