Ändring i planeringen

Imon kommer familjen hit och det ska bli jätteroligt att få träffa dem igen! :) Jag ska bo på hotell med dem under tiden de är här så därför passar värdfamiljen på att åka på en liten trip till Alicante där de har ett hus. Jag hade ju då alltså planerat att ta med typ två uppsättningar kläder imon till skolan som räcker över lördagen och söndagen liksom och åka direkt från skolan till flygplatsen imon för att hämta upp dem. Sedan tänkte jag då ta med familjen på kanske söndagen till Alcobendas för att visa runt lite och då också hämta nya kläder som jag kan ha på mig de resterade dagarna. MEN när jag åt kvällsmat innan och berättade min lilla plan för värdmamman sa hon att hon kommer låsa lägenheten med något typ av säkerhetslås vilket gör att jag inte kommer kunna ta mig in i lägenheten när de är i Alicante vilket är till på onsdag då mina föräldrar också åker hem. Därför måste jag nu alltså ta med mig kläder för fem dagar plus mina shorts och andra sommarkläder som mina föräldrar ska ta med sig hem till Sverige eftersom det antagligen inte kommer att bli varmt igen (buhu) plus data och skolböcker till skolan imon. Kommer bli en del att bära på kan jag säga. Nu måste jag fortsätta packa!

Lite pics från Alco-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0