Busy day

Idag har vi varit lediga hela dagen från skolan, välbehövligt tycker jag! Älskar alla dessa små lediga dagar mitt i veckan vi har här i Spanien, hinner liksom med lite catching-up då med plugg osv. Dock resulterar alla dess dagar till att vi inte hinner ha nåt höstlov men man kan ju inte få allt här i livet.
Åkte i alla fall in med Karro till stan vid 12 för att titta på lite museum som vi ska redovisa om nästa vecka i skolan. Ingen av oss var väl speciellt intresserade av själva konsten så vi gick typ in, tog lite fina bilder till vår Powerpoint och gick ut igen. Hann också med att käka lite på Montaditos, är ju onsdag idag vilket betyder att allt kostar 1 euro!
Sedan åkte vi tillbaka till Alcobendas med renfen och jag gick hem, hämtade golfklubborna och en halvtimme senare satt jag på renfen igen påväg till golfbanan med Alexander.
Nu har jag precis ätit och ska väl snart gå och lägga mig, får se om jag orkar plugga lite också. Imorron ska vi till italienska skolan och debattera (på spanska), får väl se hur det går. ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0