Hace un pocito frío

Ja ni som kan spanska fattar ju antagligen att det jag ville säga med rubriken är att det nu börjar bli en aning kallt även i Spanien, det kunde man inte tro, att denna värmen som har varit nu sen jag kom hit skulle försvinna. Idag var liksom första dagen sen jag kom hit som jag hade långa byxor på mig i skolan, kan säga att jeansen var lite tighta imorse när jag skulle dra på mig dem med tanke på att de inte har varit använda sedan innan jag åkte hemifrån och därefter legat nertryckta i resväskan och sedan hängt i garderoben i mer än en månad, men det gick! Buhu, vill inte att det ska bli kallt, får väl trösta mig med att det är nästan 100% säkert att det inte blir lika kallt som i Sverige. ;)
Idag hade jag inget att plugga på alls, skööönt (har dock inte haft så överdrivet mycket plugg än så länge så jag ska väl inte klaga.) Kollade i alla fall därför lite på Vampire Diaries efter skolan och sedan gick jag till gymmet och körde Ritmo Latino och nu sitter jag här. Fick patatas fritas idag till kvällsmat, andra gången jag får det idag, fick det nämligen till lunch innan också. Herregud vad är det som händer? Har aldrig fått pommes innan och så slår de till på samma dag och allt, gott var det i alla fall. :)

Så länge man inte behöver dra fram vinterjackan får man väl vara nöjd

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Sol & värme vill vi ha, inget regn tack!

Kram

2011-10-20 @ 23:22:11
Postat av: Linnea

Lite tajta byxor, de låg i resväskan blablabla.... för många starbucks-besök!* ;)

2011-10-21 @ 07:46:38
URL: http://linneabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0