Oh my god!

I morse hände något revolutionerande, något helt utöver det vanliga, något man absolut inte är van vid när man är bosatt i Spanien.... det regnade!! Framtill igår hade jag inte sett en droppe regn sedan jag kom hit vilket igår var exakt sju veckor sedan men när jag imorse kollade ut genom mitt fönster såg jag regnet ösa ner, chockerande! Nu är det i alla fall lite soligt ute igen vilket är so much better! :)
Förutom att det har regnat har det väl inte hänt något annat överdrivet intressant, spansk kulturhistoria lektionen var inställd så det var väl rätt trevligt men utöver det, inget speciellt.

Ett regnigt Alcobendas

Emmas äpple till vänster och Linneas till höger, lite skillnad på sizen om man säger så

Kommentarer
Postat av: emma arvidsson

hihihihi manzanita y manzagrande :D

2011-10-24 @ 17:28:43
URL: http://arvidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0