Ta mig aldrig härifrån

Livet leker som vanligt i Madrid och denna dagen har spenderats först i skolan till kl. 12.50 och sedan inne i Madrid för att checka lite affärer och så tillsammans med Clara, Linnea, Emma och Annika. Dock köpte jag bara ett par strumpbyxor som jag nog ska ha under min klänning ikväll när vi ska in till Madrid, börjar bli kallt nu så nu jäklar går det inte att gå barbent längre!
Mötte sedan upp Claudia och Karolina för att gå och köpa biljetter till Lejonkungen-musikalen. Stannade på vägen inne i en saluhall där jag köpte fro-yo från ett wannabe Llaollao-ställe typ, riktigt gott var det! :) När vi sedan kommer fram till stället där vi ska köpa biljetterna står vi och diskuterar om vilka platser vi ska ta, hur många som ska med, vilka som ska lägga ut pengar för de som inte var närvarande osv. Sedan går vi fram till kassan, säger att vi ska ha 11 biljetter till föreställningen på onsdag och får svaret att nästa föreställning med lediga platser inte är förrän i januari! Jaha, det var helt enkelt bara att gå därifrån och inse att det inte kommer bli något lejonkungs-tittade...
Nu ska jag göra mig iordning för kvällen! :)

I saluhallen

Kommentarer
Postat av: Linneaborilondonhejsisisisi

nahe, ska ni också på lejonkungen, det täntke vi med ju!!!! vi är fortfarande fett synkade amiga;) hihi, saknar er! hade velat åka till Madrid också ju!"/ men vi hörs, puss<3

2011-10-24 @ 00:46:50
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0