Just chillin'

Vaknade för ett par timmar sedan, har sedan gjort mina vanliga lördags-ritualer, det vill säga städa rummet, byta lakan osv. Nu chillar jag bara lite, läser lite tidningar från Sverige, lyssnar på musik och njuter av livet typ. Funderar nu också på att plugga lite men lyckas inte riktigt hitta motivationen till det, brukar inte kunna plugga så bra på helgerna, tycker liksom synd om mig själv då hehe.
Vaknade i alla fall i morse av att jag frös trots att jag hade min långärmade pyjamas på mig (det du Emma ;)) Antar att det har varit rätt kallt i natt men nu är temperaturen tillbaka på sin vanliga nivå igen som Fanny gillar, det vill säga runt 25 grader! :) Hade också råkat ställa in nån skum väckarklockasignal på mobilen så när jag hade lyckats somna om igen väcktes jag av nåt jäkla alien-ljud.
Nu ska jag snart bege mig till Ikea och äta köttbullar, det är bra för jag börjar bli lite rastlös nu!

Some good music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0