Me gusta los miércoles

Onsdag idag vilket betyder att skolan slutade tidigt, kommer sluta ännu tidigare på onsdagarna framöver för idag flyttade vi matten till hålan på måndagar istället vilket innebär att jag kommer sluta 10.50, det e najs! :) Hängde lite på Diversia med mina chicas efter skolan och sen var det bara hem och plugga, har historia prov imon, det e inte lika najs! Pausade lite i pluggandet för att kolla på Desperate Housewives som har börjat igen, det e riktigt najs! :)
Nu har jag precis ätit, idag hade min värdmamma lyckats pricka in en riktig toppen middag, först grönsakspuré (ni anar inte hur gott det är) med bröd och sedan tomater och fiskpinnar. Efter det insisterade hon på att jag skulle ta en frukt också, tog ett äpple med till mitt rum och nu sitter jag och tittar på det och funderar på om jag kan trycka ner det också utan att spy.
Nu ska jag facetimea lite med mis padres tänkte jag och sedan fortsätta plugga.

 

Haha älskar Desperate Housewives, sitter till och med och skrattar för mig själv när jag tittar på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0