Vad skulle vi göra utan Starbucks?

Ja det är frågan alltså! Hur klarade jag mig i Sverige utan Starbucks? Och hur ska jag klara mig när jag åker hem? Hehe riktigt så illa är det inte men bara idag har jag liksom varit på Starbucks två gånger, en gång i morse för att vi missade bussen och hade 20 minuter på oss, med Starbucks fem minuter därifrån, till nästa buss skulle gå och sen en gång i eftermiddags för lite pluggande med chicasen. :) Gott är det i alla fall och nu när jag nästan har provat hela deras sortiment kan jag konstatera att chocolate chip cookiesen är bäst!
Annars så har vi tagit skolfoto i skolan idag vilket ledde till att vi missade mer än halva historia lektionen. Sedan under den halvan som vi var på lektionen fick vi tillbaka våra prov, och guess what? Jag fick MVG! Kunde inte ha blivit en bättre start på dagen. ;) Nu ska jag titta lite i mina svenska tidningar och sen sova! Adios!

Mmmmmm.....gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0