8 september

Idag har jag varit i skolan som vanligt och idag var första dagen vi hade vanliga lektioner, dock var det mest introduktion av de olika kurserna. Alla lärarna har vi träffat idag i alla fall och jag tycker att de flesta verkar väldigt bra faktiskt. I morgon är vi lediga för det är nån slags helgdag då alla i Madrid är lediga så ikväll ska vi åka in till stan och käka och sedan blir det lite fiesta :)
Btw så skrev jag mitt spanska mobilnummer här för några dagar sen och det var tydligen fel nummer så det rätta numret är 0034622796361 ;)

Me gusta el tiempo

Kommentarer
Postat av: Ulrika Johansson

Tjena Fanny!

Skönt att höra att det går bra och att det verkar funka bra med familjen, är lite avundsjuk på vädret ni har!!!

Hoppas du fick ihop larmet och att det inte började tuta.

Många kramar från Ulle Peter Dennis o Dina!



2011-09-08 @ 22:57:05
URL: http://fannyimadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0