Bergsvandring

Japp, som rubriken lyder var vi på bergsvandring idag med skolan. Det var lite jobbigt kan jag tala om, trodde typ att det skulle vara breda stigar vi skulle gå på men nej det var det inte, det var smala och branta stigar och uppförsbacke i princip hela vägen. Men det var rätt kul ändå, roligare än att sitta i skolan och ha vanliga lektioner i alla fall. Sen fick man ju träna lite också i väntan på våra gymkort som förhoppningsvis ska inhandlas denna veckan. Vi stannade i alla fall på toppen av berget där vi fick bada i nån typ av sjö vilket var skönt efter den långa vandringen, den var dock iskallt så jag kan väl inte påstå att jag spenderade många sekunder i vattnet. ;)
Efter skolan hängde jag med mina tjejor i en park i Alcobendas vilket var najs, har nog blivit lite solbränd idag också eftersom vi har spenderat nästan hela dagen i solen.
Sedan har jag typ spenderat hela kvällen vid datan och skypat med en massa personer. Först med min moster i USA, sedan med Linnea i London, efter det med Bella i Paris, sen med Linnea och Bella igen tillsammans med mina Madrid-amigas Emma och Linnea och slutligen även med mamma och pappa. Kul var det i alla fall att höra hur alla har det :) Förresten så fick jag friterade kycklingar till kvällsmat, min nya favoritmat här i Madrid typ ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

skype<3 btw, det ser på tok för varmt ut för min smak...;)

2011-09-13 @ 23:34:02
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0