Hola hola

Varit i skolan hela dagen idag, haft en spanska dag med muntligt och skriftligt prov så att de skulle kunna kolla vilken nivå man ligger på. Det gick väl helt okej antar jag, trodde det skulle vara svårare. Annars så har det väl än så länge inte hänt så mycket förutom att vi hade lite problem med bussarna på vägen hem, har inte riktigt fattat bussystemet än så vi tog väl kanske lite fel buss vilket ledde till att det tog något längre tid att komma hem från skolan än till skolan.
Har varit hemma från skolan en stund nu och bara slappat, bland annat så har jag skruvat ihop mitt överfallsalarm som jag fick av min moster innan jag åkte hehe. Vet bara inte riktigt vart jag ska lägga det för det sätts på ganska lätt och vill inte precis att värdfamiljen ska vakna mitt i natten av ett ashögt tjut ;).
Nu ska jag i alla fall snart ut och powerwalka i Alcobendas med Clara, Linnea och Emma :)

Steker på skolgården

Emma leker med maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0