Back to school

Jaha då har man avklarat första skoldagen, vet dock inte om en lektion på två timmar där vi endast pratade om hur vi hade spenderat lovet räknas som skoldag ;). Dagen har annars varit mycket trevlig, har bland annat fikat med fina vänner på Fribergs vilket var mysigt som alltid. :)
Sen blir man ju också lite småglad när man hör alla andra klaga över hur dåliga deras scheman är medan man själv kollar på sitt eget schema och ser att det är i princip tomt. I morgon är det faktiskt det, tomt alltså och då ska dagen (och även hela helgen för den delen) istället spenderas på en golfbana i Linköping där jag ska spela JSM Lag, skoj skoj. :)
Nu ska jag fortsätta njuta av min ledighet, lika bra att passa på liksom för det kommer nog inte bli mycket av det i Madrid...

Och här bjuder jag på en liten golfbild på mig

Kommentarer
Postat av: emma arvidsson

LYCKA TILL BÄSTA FANNYYYYY! :)

2011-08-19 @ 12:18:26
Postat av: Linnea sidokickaren in svenglish:)

haha mysigt, och högljutt som vanligt ja...;)<3

2011-08-20 @ 18:50:52
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0