Flygbiljetterna till Madrid

För en liten stund sedan kom jag hem från skolan, hade inga lektioner idag heller utan vi skulle bara få våra flygbiljetter som skolan har fixat. Klockan 9.25 den 4 september åker vi från Köpenhamn och mellanlandar i Frankfurt för att sedan dra vidare till Madrid :D
Drygt två veckor kvar nu alltså! Det ska bli riktigt kul att äntligen komma iväg, har ju ändå väntat på detta sedan jag sökte till gymnasiet vilket var för ungefär ett och ett halvt år sedan.

Framme på Barajas airport kl. 14.25

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÄNTLIGEN!! om exakt två veckor är vi i Spanien och avnjuter en fabulös måltid lagad av spanska händer.... can´t wait!!!! :D:D:D:D

2011-08-22 @ 20:44:36
URL: http://linneabrink.blogg.se/
Postat av: sofia

Härligt Fanny!! Se nu till att uppdatera mycket här i bloggen så jag kan ta del av livet i madrid innan det blir dags för mig att åka! dock ett tag kvar för min del ;)

2011-08-23 @ 18:57:23
URL: http://sofejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0