I'll be missing you

Idag åkte ungefär hälften av klassen till London för att spendera de närmsta fyra månader där. Jag och mina kära vänner träffades därför i morse för att käka frukost på Regnbågen och sedan säga hejdå till fina Linnea som nu har gett sig av till London. Det var inget roligt att behöva säga hejdå och man kan väl säga att det blev en del tårar. Lär väl antagligen bli mer av det under den närmsta tiden med tanke på att det är många man ska säga hejdå till innan man åker.

Kommer sakna dig


Kommentarer
Postat av: Linnea sidokickaren in svenglish:)

nej usch det var inte roligt...men så glad jag var ändå att vi alla kunde ses innan jag drog!! saknar dig vännen, puss!<3

2011-08-24 @ 01:27:46
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0