Schema

Som ni kanske har förstått åker jag till Madrid om cirka tre veckor, närmare bestämt den 4 september (har nämnt det ett antal gånger nu känner jag) men jag börjar skolan redan på torsdag precis som alla andra. Dock kommer mina två veckor på Sannarp inte vara speciellt intensiva, kommer typ bara ha matte, gympa och spanska. Det känns rätt bra att få ha lite spanskalektioner innan vi åker till Madrid med tanke på att man kommer behöva kommunicera en hel del på spanska. Har inte snackat så överdrivet mycket spanska under sommarlovet heller och därför kan minnet behövas friskas upp en del ;)


Här är schemat för dessa två veckor, kommer typ ha 2-3 lektioner/dag och sovmorgon nästan varje dag. Gött med en mjukstart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0