Au revoir

Buhu nu har tre av mina fina vänner åkt till Paris vilket betyder att jag inte kommer träffa dem på fyra månader! :( Inte så jättekul det inte... Sa i alla fall hejdå till dem i morse på tågstationen innan de hoppade på tåget vilket blev hyfsat sorgligt. Ha det bäst nu tjejer, saknar er redan!
Här kommer lite bilder på de blivande fransyskorna. :)

Jag och Linn med Eiffeltornet i bakgrunden, passande nu liksom när vi är inne på Paristemat

Och en bild på mig tillsammans med mina snyggingar Bella och Julle, vem kan motstå dessa läckerbitar? ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea sidekicken

haha lyssna inte på brinken, jag gillar dina smileysar!!;) usch, glad att jag slipper ta avsked en gång till, fett jobbigt var det..."/<3

2011-08-31 @ 19:51:03
URL: http://neahenglund.blogg.se/
Postat av: J

Ja GUD va snygga vi ar!! :D <3

2011-09-04 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0