Buddha

Dagen har i princip bara spenderats med plugg, håller fortfarande på med redovisningen som ska vara klar nästa vecka, är snart klar nu i alla fall, skönt! Var i och för sig ute en sväng innan och träffade min kulturhistoria-grupp för att öva på vår teater som vi ska spela upp imon. Gick sedan hem i kylan med Linnea vilket tog typ en halvtimme så då var man lite lagom nerkyld, fryser till och med fortfarande!
Igår var vi på ett nytt ställe och bailade lite, Buddha! Tog dock ett jäkla tag innan vi kom dit eftersom vi först åkte metron typ så långt man kan komma österut där vi endast hittade en liten skabbig bar som hette Buda, fel ställe alltså! Frågade en tjej på metron vart riktiga Buddha låg och då visade det sig att det låg typ så långt ut man kan komma västerut så det var bara att ta metron genom hela Madrid igen. Hittade rätt till slut i alla fall! :) Stället var bra i alla fall och det var fullt med massa Buddha statyer, därav namnet!
Nu ska jag fortsätta plugga så att jag blir klar med detta någon gång. Sedan är det väl antagligen mat ganska snart också!

Såg nu när jag tittade på bilderna att det tydligen var två till i bakgrunden som ville vara med på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0