Fanny fixar

Ganska slapp dag i skolan idag, höll i och för sig mitt engelska tal i morse men efter det var det bara att titta på redovisning och spela teater och sen på samhällen lämnade vi in våra arbeten, vilket tog typ två sekunder, och sen fick vi gå hem!
Después el cole gick jag och Emma till Starbucks för att ta en fikalita, vi konstaterade att det var så himla längesen vi var på Starbucks så nästa vecka, när vi är lediga och inte har så mycket plugg, har vi planerat in många fikabesök.
Fanny är också här och hälsar på, dock kommer jag inte träffa henne något eftersom jag ska spela golf hela helgen, men fick i alla fall träffa henne en stund i morse då hon hängde med till skolan! :)
Nu har jag packat ner alla saker inför helgen då vi ska bo på hotell på golfbanan och det spela golf! Har även limmat min väska och mina örhängen som hade gått sönder och sen när jag var mitt uppe i packningen fick jag lite städat på rummet också, det behövdes! Jag städar ju och för sig regelbundet varje vecka men då sopar jag bara golvet lite och torkar lite på hyllorna, idag tog jag istället tag i skrivbordet som knappt har varit synligt på jag vet inte hur lång tid eftersom det har varit täckt av tidningar, skolböcker osv. När jag lyfte på alla saker såg jag att skrivbordet också var täckt av ett lager av damm, fräääääscht! Beror nog på att jag inte har torkat skrivbordet en enda gång sen jag kom hit, ouupsiii! Tycker alltså att jag har varit lite fixig idag, därav rubriken!
Nu ska jag snart bege mig mot renfen och sen till golfbanan! Vi hörs efter helgen!

Kanske inte blir riktigt lika fint väder i helgen som på bilden om man säger så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0